1396-11-16 05:10
621
0
50023
رئیس معزول ورزش و جوانان گنبد :

قائمی ها و آزمون ها را من برند گنبدکاووس کردم / ناگفتنی های زیرپوستی ورزش استان را به خبرنگاران خواهم گفت

رئیس سابق ورزش و جوانان گنبد کاووس گفت :آنچه در مورد معضلات و مشکلات موجود و تصمیم‌گیری‌ها در سطح استان به‌صورت خرد و کلان وجود دارد و ناگفتنی است، به‌صورت خصوصی و در جمع خبرنگاران بازگو خواهم کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم غفاری رئیس سابق ورزش و جوانان گنبد کاووس در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: من به همه مسئولان ارادت دارم اما معتقدم هر کسی باید در جایگاه خود قرار بگیرد و تصمیم‌گیری در موضوعات ورزشی باید در حوزه تشکیلات ورزش استان و اداره کل باشد و نباید مسئولان سیاسی استان و شهرستان در مورد انتصاب و عزل مدیران دخالت کنند.

وی افزود: آنچه در حوزه ورزش و ورزشکاران است بهتر است مدیران کل ورزش و جوانان نظر بدهند و مسلماً این افراد بهتر از فرماندار، امام جمعه شهرستان و مسئولان استانداری می‌توانند تصمیم‌گیری کنند و نباید آن‌ها نظر بدهند که روسای هیئت‌های ورزشی چه افرادی باشند.

غفاری تصریح کرد: در گنبدکاووس با تلاش مسئولان و هیئت‌های ورزشی و اسپانسرها شرایطی به‌وجود آمده تا گنبدکاووس توسط قهرمانان ورزشی شناخته شود و امروزه مردم ایران گنبدکاووس را نه از طریق برج قابوس بلکه از طریق قائمی‌ها و آزمون‌ها می‌شناسند.

وی افزود : آنچه در مورد معضلات و مشکلات موجود و تصمیم‌گیری‌ها در سطح استان به‌صورت خرد و کلان وجود دارد و ناگفتنی است، به‌صورت خصوصی و در جمع خبرنگاران بازگو خواهم کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ازدحام جمعیت و تغییر مکان تکریم و معارفه یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با اداره‌کل و فرمانداری برای اجرای این مراسم در سالن دانشگاه آزاد ‌شهرستان گنبدکاووس انجام شد و به همه هیئت‌ها و مسئولان اعلام شد. اما عصر دیروز اعلام کردند که مراسم تودیع و معارفه باید در فرمانداری و یا اداره ورزش و به شکل داخلی صورت گیرد و فرماندار ویژه نیز تماسی با رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر ممانعت بر اجرای این مراسم در دانشگاه شده است./ تسنیم

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.